A smile is the best make up any girl can where.

Hej, jag vet dålig bloggning idag men det ska det bli ändring på. Men är så sliten och trött och allt så har verkligen inte orkat. Men klara var jättegullig och gjorde ett inlägg! Tack klara! Men i alla fall sitter just nu och ser klart på hairspray som jag, Sophie och Elsa började se på förut men sen behövde pappa och jag åka och köpa nya iphoneskal. Köpte ett svart och två rosa. Sen hämtade vi lillasyster från pingisen. Kunde inte gå eftersom att jag varit sjuk. Men snart om någon timme kommer alla andra och så ska våra grannar sova hos oss vet faktiskt inte varför men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0