If you start to miss me, remember that I didn't walk away. You let me go.

Hej på eeeer, herregud vad jag saknar malin nu, men hon kommer ju liksom hem om typ två veckor, evigheter kvar juuuu. Men hon har det säkert jetebra där, ååh villockså till USA och bli brun och shoppa och ha semester. Aja, får längta vidare tills nästa år, då ska jag till Hawaii, så längtar aapmycket. Men hur som helst, har vart en okejdagi skolan. Var hos läkaren sen för lite sakeeer you know, och sen har jag träning. Längtar som fan till jullovet nu också, gaaah. Men det kommer bli grymt i allafall! Men nu måste jag ta och fixa träningsväskan. Btw, följ mig på instagram @ miraekman gääärna så får ni fler bilder liksom. Ska försöka blogga sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0