J U L L O V.

Jahaaaaaapp, nu har man jullov. Så galet chillpill! Men vi är såklart värsta mobbade skolan som får en dag efter alla andra..men nu har vi lov iallafall & jag är sjukt glad för det. + att det är jul om 2 dagar heheheeeee. Efter avslutningen idag, det vill säga efter frågesport, lyssnat på kören & lyssna i 30 minuter på rektorns tal om spotifii och vilken hennes favoritlåt av Adele var, man ba wooooooooho. Men efter det så åkte jag & några andra in till stan för julshopping, skulle köpa en klänning att ha på jul och lite julklappar. Köpte ingen klänning men köpte ett par julklappar så jag har det klart nu! Behöver inte köpa fler nu. Kom hem vid 6, och nu på kvällen har jag legat och checkat Sunes jul, åååh love it. GRYM. Men nu ska jag sätta på en annan film tror jag, kärlek!

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0