Just nu ~


Hahah, sääämst kvalite på bilden. Tog den med webbkameran, men tacka mig för att jag skulle dra webbkameran ända till golvet och sen tappade jag den så att en bit lossnade..man ba wiiiihooo.
Sorry för sämsta bloggningen, men jag lovar att bättra mig! Jag har precis slagit in lite julklappar, visserliggen bara 4 stycken, men har fler så det blir brabra. Jag har inte gjort så mycket idag, har inte mått så bra så valde att ta det lugnt idag bara. Så har duschat, tagit ansiktsmask & bara tagit det lugnt. Sen har jag hjälpt till lite att pynta granen, och så har jag fixat med julklappar. Så har fått rätt så mycket gjort idag! Nu så tror jag att jag ska skriva klart min SO-text om judendom, suck..men det blir skönt när jag har det gjort. Imorgon ska jag eventuellt in till stan eller någonannan stans och julshoppa lite till, har några till jag måste köpa. Annars händer det inget speciellt. Ska bara sitta och räkna tills torsdag då vi slutar skolan, så galet nice! Och så är det jul om en vecka också, gissa om jag längtar? Men nu måste jag ta tag i SO:n you knooow. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0