Killar är som en julkalender det håller bara i tjugofyra dagar / Claudia & myra

Hej söta!
Ligger i soffan med Claudia, myra och Ella. Kollar på Glee, sjukt längesen jag kollade på det. Men hade Julfest idag, det blev lyckat faktiskt. Först sov ju Mira hos mig igår och så vaknade vi typ halv elva idag. Vi gick upp åt pannkakor och så. Sen så fixade vi till festen och duschade sminkade oss och så. Sen började den tre så kom det massa och vi åt massa pepparkakor, lussebullar och glögg haha. Sen kollade vi på massa filmer, jag, Claudia, Ella, myra, Elsa, Ellen, Julia, Viktor och Fabian plus några andra som jag inte vet vilka dom va. Men kollade i alla fall på på flera filmer och sen när alla skulle gå hem så stannade jag, Claudia, Fabian och Viktor kvar. Sen efter ett tag kom Ella, Elsa, myra och klara igen och vi kollade på en till film åt middag och så. Klara, Fabian och Elsa åkte hem typ tolv och dom andra ska sova här men nu ska jag fortsätta kolla på Glee. Märkte ni den dåliga rubriken haha ? vi sitter och kommer på dåliga Citat haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0