Mellandagsshopping.

Hej på er! Kan berätta lite om min dag dåå. Jag vaknade vid 8 för att jag skulle upp tidigt och duscha & fixa mig och nuvet allt det där? Sen vid halv tio mötte jag en kompis och vi åkte in till stan för mellandagsshopping, hehee älskart! Jag köpte iallafall två tröjor från Hollister, och fyfan vad jag hatar att vara där inne. Det är sjukt varmt, folk trängs hela tiden, det är trångt, det är skitmörkt, kösystemen är jöttedåliga..menmen, köpte en tjocktröja och en blus och typ en present. Sen köpte jag ett iPhoneskal också. När jag kom hem så bytte jag om och fixade mig, för då kom hela släkten hit. Det var mysigt det. Nu vet jag inte vad jag ska göra, imorgon har jag livat min syrra att följa med henne när hon ska ta hål i öronen, haha gulle. Sen kanske jag går runt lite i vällingby & kollar runt lite på rean. Men ni får ha en fortsatt bra kväll då, bloggar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0