Merry Christmas.

Hej på eeeeeeeer, & god jul! Så himla glad att det är julafton idag! Och snart är året slut och allt, sjukt snabbt har det gått iallafall! Idag så vaknade jag av att min lillayster frågade om hon fick öppna sitt paket i sin julstrumpa, klockan halv sju. Man ba wooooooooop.

Men somnade om till halv tio, då öppnade jag paketen som låg i min julstrumpa, och det var torrshampoo från något bra frisörmärke, och lite armband & sånt. Yes, sen gick jag ner och då låg alla julklappar under granen, vill så gärna öppna dem. Såklart ska jag vara lite diskret och titta vilka som är till mig. Nu har jag duschat och ska föna håret, sminka mig och locka håret. Visar bilder på hela outfiten senare, men nu hörrni, så önskar jag er en god jul alla Malins bloggläsare. Hoppas ni har en grym jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0