Min helg.

Hej ! DÅLIGUPPDATERING jag vet.. Men kan berätta lite kort om helgen.

Fredag: Efter skolan åkte jag, Sophie, Elsa, myra, Nora, Ella och Felicia till stan och körde laserdome haha gud vad kul vi hade i början var alla oseriösa sen efter ett tag körde alla seriöst. Sen så var det några killar som kom överallt och sköt oss.. Dom kom upp i från och allting. Det var lite stört. Men sen letade vi efter tunnelbanan i en halv timme för att vi först tog fel håll och lalal. Men sen drog vi till brommaplan och åt på en sushi resturang, jättemysigt! Sen till donken för att några ville ha glass. Där satt vi och kom på ord på p haha. Efter det åkte vi till Ella. Gud vad Sophie och jag skrattade på vägen! " jag har ätit jokomokii där en gång, det är en köttgryta med ris !! Haha sen när vi kom till Ella så typ kollade vi på tv, dansade och allt ! Sen halv elva så drog jag, Sophie, Nora och Elsa hem till mig. Sen orkar jag inte berätta mer om det men vi kollade på film och så.

Lördag: vi vaknade elva ungefär, sen så låg vi i sängen till två typ och sen gick vi upp och gjorde pannkakor. Sen så gjorde vi lite olika saker och så gick dom hem halv fem typ. Sen så kom några kompisar till oss, jag var med Peter och vi gjorde lite olika saker såg på iron man och så. Dom gick hem typ elva.

Idag ska jag på någon pingistävling först sen ska vi till pappas arbetskamrat och hennes familj och spela pingis och äta middag där. Sen får jag se vad jag gör mer.
Uppdatering senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0