Nu tar jag över!

Hej alla söta läsareee! Nu åker ju Malin iväg, är ju inte alls avis. Men hoppas du har det bäst älskling! Så länge så kommer jag att försöka blogga här. Ska försöka blogga varje dag, har ju en annan blogg också men ska blogga på båda då, helt enkelt. Till er som inte vet vem jag är så kan jag berätta att jag är Malins beeesta & töööffaste kompis hehehe. Jo men visst vettu. Vi har känt varandra i 3 år, vi spelar pingis tillsammans. Jag kan berätta för er hur vi blev bra kompisar. Det var genom våran tränares sms. Där han typ skrev LOL och XD och sånt. Då började vi skämta om det och sen efter det så typ skämtar vi om allt och alla. Haha, annorlunda? Idag är jag hemma sjuk iallafall, jag är deprimerad över att det inte är någon helvetes snl ännu! Det är ett stort problem för männskligheten. Jaja, nu ska jag dricka te. Woooow mysigt värre liksom.
Men somsagt bloggar senare eller imorgon!
/ Mira

Så hääääär ser lilla jag ut, till er som ville veta typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0