Breaking dawn.

Jag vill verkligen somna om nu men det går inte, åh. Men i alla fall väntar jag och Sophie på att Claudia ska bli klar så att vi kan åka till kista eller Solna centrum. Vi ska väl typ kolla i lite affärer, ta bilder och kanske fika nånstans. Sen ska jag se på breaking dawn, men mamma och storasyster. Följer med eftersom att dom betalar hihi. Men har faktiskt inte sett den men alla säger att den var mycket bättre än dom andra filmerna så hoppas att den är bra. Skulle egentligen se den i fredags med Sophie, Claudia och Emelie men då kunde jag inte eftersom att jag skulle vara med Mira och ha pingistävling tidigt på morgonen efter. Men jag tror att dom flesta har sett den så känner mig lite efter haha. Imorgon är det skola .. Jag kommer vara helt trött brukar sova till tolv på helger egentligen ju. Ska platta håret nu, uppdaterar innan jag åker. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0