@claudias hus

Hej sitter och kollar på allt för min syster nu med Claudia, den är så gullig ! Men måste gå snart till några kompisar på middag men jag hoppas att jag kan träffa Claudia eller nån efteråt. Men imorgon ska i alla fall jag, Claudia och säkert någon mer till Vällingby vet faktiskt inte varför men Claudia ville dit,efter det vet jag faktiskt inte vad vi ska göra men kanske träffa någon eller nåt. Om någon undrar så håller jag på att svara på frågestunden så den kommer. Jag är så bra på att skjuta upp saker.. Alltid samma sak bah nej jag gör det imorgon och sen nästa dag samma sak men det ska bli ändring på det faktiskt mycket skönare att inte behöva gå och tänka på det hela tiden och istället bara göra saker på en gång, så har man det gjort. Men ska sluta prata om meningslösa saker och istället vara social mot Claudia även fast hon inte är det mot mig.. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0