Första dagen !

hej kom hem för ett tag sen, men som jag berättade förut så var jag med claudia & arvid! först slutade vi tolv jag & arvid så vi behövde vänta på claudia så vi låg i ett fönster & spelade mobilspel haha mobbade, men sen så gick vi ner till claudias lektion som var slöjd så hennes lärare märkte typ inte att hon inte var där så vi satt utanför & skrattade & så haha fan vad roligt det var ! men sen när hon slutade så åkte vi till brommaplan satt där på donken, köpte typ bara en muffins. Gud vad vi skrattade haha tror inte jag skrattat så mycket på länge ni är bäst ! Men sen så tog vi bussen till bromma kyrka gick runt där välte ett stängsel typ för att vi inte ville att dom skulle göra en större kyrkogård haha coolingar ! men sen stog vi typ & gjorde inget för vi hade ingenstans att gå men tillslut så gick arvid med på att vi skulle gå till honom så vi gick dit men alla var trötta så vi låg i hans säng hela tiden i en hög typ haha, sen så gick vi hem typ halv åtta kanske claudia & jag tog bussen tillsammans, sen nu har jag pluggat & ska börja ta bort smink nu. puuuuss


Bild från i somras på arvid som ligger i sin säng haha


Coola killar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0