Lev varje dag som om det vore den sista.

kom hem för ett tag sen ska plugga nu, ussch jag orkar inte . jag är heelt död !
Sista lektionen hade vi idrott & dom gjorde nåt jättekonstigt & sen tappade jag, Arvid, christos, emil & axel bort dom andra när vi var i skogen så vi gick typ i en timme & försökte hitta dom sen var dom inte ens i skogen, haha dåliga vi är. Sen så stannade jag kvar en stund med Arvid, axel & christos. Stog & pratade & lite sånt.  Sen så tog jag tunnelbanan hem träffade på Axel & sofi där pratade lite med dom sen så gick jag & axel tillsammans från tunnelbanan eftersom att vi bor ganska nära varandra. Men sen nu kom jag hem för att plugga men det går inge bra. Sen har jag ätit massa bullar när jag kom hem eftersom att jag är tjock! Åh jag skulle inte gjort det ångrar mig, det är alltid så med mig äter massa & sen ångrar jag mig .. Aja nu ska jag göra läxor som jag redan sagt massa gånger. Sen är det träning.

här kommer lite bilder från höstlovet !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0