/ mira ekman

Hej hej hemskt mycket hej.
Tänkte gästblogga nu.
Nu var det gjort.
HEJDÅ.
Skoja.
Jag är rolig ibland. HEHE. Skrattar ni inte inombords? xD det gör iallafall jag och ---> xD lille ray. Jajajaja. Ni ba kåååååbry liksom men det är så jävla drygt! Fan, det är det drygaste som finns..skvsnlkhv jaja. Malin, jag är inte bra på att gästblogga. På fredag ska vi till Sköööövde typ, en natt. Heheheh vi ska baka och ta med oss på tåget, och jag ba: Malin.....kan inte vi ta med oss mat? HAHAHAHAHA. Snacka om beroende av mat..
Hahaha vi gick fan och köpte typ muffins, glasspaket, chokladbollar och något mer någon trevlig gång..hahaha Malin tog mina chokladbollar då..:''''( Men det tar vi någon annan gång!
Nyss har jag ätit mat. HEHEHE. LAX, till er som undrade.

Okej, värsta sämsta inlägget nu men whatever! Visste ni förresten att jag har gjort Malins design? Visste ni att jag heter Mira? Visste ni att jag & Malin gillar mat? Visste ni att en elefantpung väger 40 kg? NU VET NI DET. Jag vet att ni undrade.

 Nu går vi till det seriösa istället. Nej, men. Jag älskar dig Malin! Du är vääääärldens bästa! Lovar. Du betyder allt mitt LOL-barn! Ingen är som du älskling. ♥ Hahaha vet du vad jag nyss kom att tänka på? När vi skulle ta kort hemma hos dig och jag skulle lyfta upp dig på min rygg och precis när den ska ta så snubblar jag och du trycks in i din bokhylla och jag ramlar över dig. HAHAHAHAA. Fint. Men, jag älskar dig iallafall! Always darling.

Älskar dig min ängel!


Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahaha, jag blev klämd .. haha ! älskar dig mest ! <3

2011-11-16 @ 19:49:26
URL: http://mnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0