Don´t be easy to get, because then you will be easy to forget.




 Hej sötnosar ! Kom precis hem från sophie, där badade vi och sådana saker i hennes spa! Jag älskar det ! Efter skolan så gick Elsa och jag upp till idrottshallen där sophie hade idrott, efter att hon slutat gick vi hem till sophie och tog sällskap med Ella, Myra, Felicia, Nora, Max och sen några fler kommer inte ihåg.. Men i alla fall när vi kom till sophie åt vi, sen direkt ner till hennes spa. Lyssnade på nån avslappningsskiva, det var sjukt kul för den sa typ seeer du änderna ? kan du räkna hur många ungar det är och pratade om djur HELA tiden haha. Så det gick inte så bra eftersom att man typ började skratta hela tiden. Men efter det så badade vi, duschade och gjorde massage, skönt ! Sen skulle Elsa på träning och jag och sophie gick upp och åt mat igen. Men sen satt vi och pratade lite och halv åtta gick jag hem. Nu lyssnar jag på musik och smsar men  måste börja med läxorna, efter det måste jag ta bort smink, städa och lite sånt. 
Jag har en sjukt dålig kamera på min mobil och det finns inget minne i datorn typ, så måste fixa det så att det blir mer bilder !
Puss


Min man, ser ni vad snygg ? dööör !




Kommentarer
Postat av: arg dam på 54 jordsnurr som gillar att reflektera svar ibland.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG! HAN ÄR MIN MALIN! DU KAN GE UPP. mohehehheeh.

btw, du är redan gift med mig. HA!

Känn på den du.

Hur mår du nu då, efter den smällen?

Reflektera gärna!

Vänliga hälsningar!

2011-11-23 @ 22:27:22
URL: http://photobymira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0