Dagen!

Hej söta!
De andra har gått nu, Myra och Nora skulle på träning och Elsa skulle åka iväg och se på bio, men eftersom att jag inte har några pengar så får väl jag sitta hemma och plugga till de TVÅ proven jag har första dagen i skolan.. yes, love my life! De andra kommer senare när träningen har slutat och när de kommit från bion, då tror jag alla ska sova hos mig eller så sover vi hos någon annan. Sista kvällen man kan sova över nu på jullovet, sen är det skola. Fast kom på nu att vi endå bara har två dagar i skolan och sen helg så det blir ju faktist okej. Vi ska typ se på någon film och bara ta det lungt ikväll och lägga oss ganska tidigt eftersom att vi inte får vända på dygnet. Men det blir väl bra endå. I förra inlägget såg ni dagens outfit, fast kan lägga upp den igen. Puss !

image description
image description
Love you guuys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0