Life is hard, after all it kills you.

hej söta! Vaknade för ett tag sen, tränade lite och sen så har jag ätit frukost och så. Idag ska jag ju träffa Claudia och Emelie. Skulle möta Claudia vid Brommaplan fast ska fråga henne om vi kan mötas någon annanstans, så Claudia om du ser det här ring mig! Ska i alla fall duscha nu, sen sminka mig och sånt. Är på ganska dåligt humör eftersom att jag hade sönder båda min speglar igår, haha först sminkspelgeln och sen när Klara var här gick jag in i min stora helfigurs spegel.. Lyckat. Ska försöka att ladda upp lite fler bilder på det jag köpte (om det går..) och sen när jag har duschat så ska jag ta kort med kläderna när dom är på. Puss nu!


Jättefin bild från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0