Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Hej alla!
Dålig uppdatering idag, men försökte blogga men som vanligt funkar inte blogg.se appen.. Berättar lite om min dag, först vaknade jag, Claudia och Emelie typ halv elva. Vi gick upp åt frukost och så, sen var mina föräldrar ganska sura för att vi hållt dom vakna till halv fem.. Skynda i alla fall oss till tunnelbanan, mötte upp Myra och jag, hon och Claudia fortsatte mot stan medans Emelie skulle hem. Åkte till tc och dom köpte lite saker och jag bara föjde med, har glömt bort min kod till kortet så kan inte köpa något, ibland är jag riktigt lyckad.. Halv fem tror jag att vi åkte hem och gick till Myra och kollade på The Tourist, vet inte hur det stavas.. Sen kom min pappa och hämtade Claudia och mig och sen nu är jag hemma. Ska äta, träna, plugga och lägga upp bilder från igår ikväll då. Hoppas jag hinner allt, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0