Sista dagen.

Uppdatering kommer snart, åker hem imorgon, jag har panik jag vill verkligen inte. Kommer att gå upp jättetidigt och sen åka till flygplatsen som vi bor bredvid. Kommer komma hem på fredag lunch ungefär i Sverige. Så bättre bloggning från och med fredag tror jag. Kan berätta lite om min dag, var först ute och sprang på Miami Beach. Sen när jag kom hem packade vi allt och åkte till en subway och åt där, tror att det var första gången jag nånsin ätit där.. Sen åkte vi till en marknad som låg vid vattnet och kollade lite där, köpte en parfym och lite andra saker på Victoria's secret. Sen åkte vi och kollade på lite hus och sådär, efter det till hotellet. Åt middag och lämnade väskor. Sen nu var vi vid Dolphin's mall, tror att det heter så. Köpte massa smink och sånt. Som jag skrev förut lägger jag upp bilderna på allt sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0