Stan!

Dålig uppdatering idag, men kan berätta lite om dagen. Vaknade jättetidigt men låg i sängen till halv tolv med Claudia, myra, Nora och Elsa. Sen sa klara och Arvid att vi skulle mötas halv ett så behövde fixa mig, städa och allt på sjukt kort tid.. Klara kom till mig och vi åkte till stan mötte upp Arvid där. Hämtade biljetterna och sen gick vi i massa affärer och så. Halv tre började filmen så då gick vi dit och kollade på sherlock Holmes tror jag den hette. Den var bra! Efter bion gick vi till tunnelbanan åkte till Islandstorget, tog bussen och jag åkte sen till mig. Nu har jag målat naglarna och pluggat lite. Ska snart fixa lite mer inför imorgon och plugga lite mer. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0