This life didn´t come with instructions, So I´m trying to do my best.

Jag är så jävla glad just nu, har tränat i två timmar ungefär samma som igår, sen har jag pluggat så att jag tror att jag kan allt till proven, jag tror aldrig det har hänt faktist. Så det kommer gå sjukt bra och jag behöver inte plugga något imorgon. Sitter i alla fall på mitt rum nu med datorn och lyssnar på musik, skönt att ta det lungt efter att ha gjort massa tråkiga saker idag, fast träna är faktist inte tråkigt, jag älskar att man kan sitta framför teven eller smsa eller något sånt medans man träningscyklar annars hade jag aldrig klarat att göra det mer än en halvtimme och nu kan jag klara två timmar så det är skönt. Satt och kollade på family guy medans jag körde haha. Tråkig information, men nu ska jag sluta och ta en lång dusch och sen sätta på en film, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0